הביטוחים השונים בהם אנו מבטחים את עצמנו לאורך חיינו, מטרתם להגן עלינו בעתיד במידה והבריאות שלנו ויכולת התפקוד נפגעים. עו"ד תביעות סיעוד הוא הגורם אליו נפנה במידה ואנו נתקלים בסירוב מצד חברות הביטוח, לשלם לנו את כספי הפיצויים המגיעים לנו במסגרת הביטוחים הסיעודיים שלנו.

 

באילו מקרים ייתכן ונזדקק לשירותיו של עו"ד תביעות סיעוד ?

אדם מוגדר כחולה סיעודי במקרה בו אינו מסוגל לבצע באופן עצמאי לפחות שלוש מתוך שש פעולות בסיסיות הכוללות; לבוש בגדים ולפשוט אותם, רחצה, הליכה, קימה ושכיבה, אכילה ואי שליטה על הסוגרים. במצב זה, יש לפנות לחברות הביטוח על מנת לתבוע מהן את המגיע לכם. עו"ד תביעות סיעוד יעמוד איתן אל מול חברות אלו, במצב בו לא יקבלו את תביעת החולה לקבלת שירותי הסיעוד. על מנת להימנע מהפתעות, רצוי להכיר את שתי הסיבות בגינן ייתכן ובקשתכם תידחה על ידי חברת הביטוח שלכם:

  • חברת הביטוח עלולה לטעון כי התובע אינו נמצא במצב סיעודי, וכי הוא כן מסוגל לבצע את הפעולות היום יומיות בצורה עצמאית.
  • חברת הביטוח תוכל גם לטעון כי מידע רפואי כלשהו הוסתר ממנה, ובהמשך לכך תתנער מאחריותה לספק את השירותים הסיעודיים או הסכומים המבוטחים לחולה.

 

תפקיד שהוא שליחות

עורך הדין גלעד רמת מלווה במשך שנים מבוטחים רבים שמצאו עצמם נדחים על ידי חברת הביטוח, ובפרט תביעות סיעוד. הוא רואה בתפקידו שליחות, ובנוסף לעבודתו כעורך דין מרצה במוסדות שונים במטרה להדריך את אוכלוסיית גיל הזהב, כיצד יש להתמודד מול חברות הביטוח והבירוקרטיה. בנוסף לכך, מכהן כסגן יו"ר ועדת ביטוח מטעם לשכת עורכי הדין. אין ספק כי מדובר באדם הנכון לפנות אליו במקרה בו תמצאו עצמכם נאבקים על הזכויות שלכם.