אחד הדברים שהכי מפחידים כל אחד מאיתנו, הוא המחשבה על העתיד הרחוק מאוד. הגיל ייתן את אותותיו, ובמהרה אנו נמצא עצמנו בנעליהם של החולים הסיעודיים עליהם אנו שומעים מידי פעם בחדשות; עוד אדם הובס במאבק מול חברות הביטוח, ושוב רגישותן של חברות אלו למצבם של החולים הסיעודיים עומדת בספק. עו"ד ביטוח סיעודי הינו חוד החנית במאבק על הזכויות המגיעות לאוכלוסייה שאינה מסוגלת להתמודד אל מול חומותיהן הגבוהות של חברות הביטוח.

למה צריכים עו"ד תביעות סיעוד? הוא יסייע לכם להוכיח שהנכם עומדים בקריטריונים

לשירותיו של עורך דין תביעות סיעוד תפנו במקרה בו חברת הביטוח קבעה שאינכם סיעודיים ולא זכאים לקבל גמלת סיעוד. בדרך כלל הקביעה מתרחשת לאחר שהגשתם טפסי תביעת פיצויים לחברת הביטוח, ולאחר שנבדקתם על ידי רופא או אחות שהגיעו עד אליכם על מנת לבדוק את תפקודכם. בסופו של דבר, ייקבע באופן סופי אם הנכם אכן עומדים בקריטריונים שחברות הביטוח דורשות, במידה ואינכם מסוגלים לבצע בכוחות עצמכם לפחות שלוש מתוך שש הפעולות הבאות:

  • להתנייד באופן עצמאי
  • לקום ולשכב
  • להתלבש ולהתפשט
  • להתקלח
  • אכילה ושתייה
  • שליטה על סוגרים

עורך דין תביעות סיעוד: מה ששייך לכם – יהיה שלכם

חברות הביטוח מעמידות מכשולים רבים מול המבוטחים הסיעודיים הפונים אליהן. על מנת לפרוץ את החומה, עו"ד תביעות סיעוד גלעד רמתי ילווה אתכם צעד צעד, בדרך הנכונה והיעילה ביותר בדרך להשגת הפיצויים המגיעים לכם.  עם עשר שנות נסיון משפטי , במהלכן טיפל והתמודד מול קשת רחבה של סיטואציות ומקרים, הקנו לו את הניסיון והוותק הנדרשים לעורך דין מוצלח על מנת להעניק לכל לקוחותיו פתרונות יצירתיים ומקוריים להתמודדות והצלחה. ברגישות ושקיפות מלאה, יעניק לכם את כל ההסברים הנדרשים על מנת להבין את מצבכם, וייצא למערכה מול חברות הביטוח.

עוד מידע שיכול לעניין אתכם: