ישנם מקרים בהם תביעה לגמלת סיעוד שהוגשה לחברת הביטוח, נדחתה ללא כל סיבה נראית לעין. נדמה שחברות הביטוח עושות כל מה שאפשר על מנת להתיש את החולים הסיעודיים האומללים, שבסך הכל דורשים לעצמם את מה שבסך הכל מגיע להם על פי חוק. נדמה שמלחמת ההתשה קלה במיוחד, מכיוון שמדובר באוכלוסייה שמצבה הבריאותי אינו מאפשר התמודדות במאבק מול הביורוקרטיה.

 

תביעת סיעוד בסיוע מעורך דין מקצועי

הפתרון הטוב ביותר שניתן להציע על מנת להבטיח את ההצלחה בתהליך הגשת תביעה לגמלת סיעוד הוא פנייה לעורך דין מומחה בתחומי הביטוח והסיעוד. סיוע מעורך דין יוכל להעלות את האפשרות להצלחה בתהליך. נשאלת השאלה כיצד נוכל לאתר עורך דין ביטוח סיעודי מתאים ?

  • המלצות – הציצו ברחבי הרשת, בדקו בקרב משפחה וחברים שהזדקקו לעורך דין בתחום זה. אין מצוינת יותר מחכמת ההמונים כשמדובר בעניינים מסוג זה.
  • וותק וניסיון – וותק משמעותו ניסיון רב, וניסיון משמעותו שבעל המקצוע התמודד עם סיטואציות שונות, ושכבר כמעט אי אפשר להפתיע אותו. כלומר, הוא יהיה מסוגל להעלות פתרונות מקוריים במהירות, בהתאם לתיק שלכם.
  • ייצוג – שימו לב כי עורך הדין לא מייצג חברות ביטוח, אלא מבוטחים בלבד. שאם לא כן, עלול להיווצר מצב של ניגוד אינטרסים.

 

גלעד רמתי – עורך דין שאכפת לו

שמי גלעד רמתי, ומזה כעשר שנים אני מייעץ, מלווה ומייצג חולים סיעודיים בתהליך הסבוך של קבלת השירותים הסיעודיים המגיעים להם. אני רואה בעבודתי שליחות של ממש, ועושה כל שביכולתי במטרה לעמוד מול הביורוקרטיה הקרה, לשיפור איכות חיי לקוחותיי, והצלחה בתהליך התביעה.