על מנת להגן עלינו בעתיד, במקרים בהם הביטחון האישי לנו או הבריאות שלנו נפגעים, אנו מבטחים עצמנו בביטוחים שונים במהלך חיינו. על מנת לקבל את כספי הפיצויים המגיעים לנו לדוגמא במסגרת הביטוח הסיעודי שלנו, נפנה לשירותיו של עורך דין ביטוח סיעודי המתמצא בתחום תביעות סיעוד; החל מהפסיקות, חוזרי אגף שוק ההון, ושאר הנושאים בגינם יהיה עליו להעניק ללקוחותיו פתרונות יצירתיים תוך זמן קצר, עד לקבלת הזכויות המגיעות להם מחברות הביטוח.

מתי ניוועץ בשירותיו של עורך דין בתחום הביטוח סיעודי?

במקרים בהם חלילה אתם או אחד מבני משפחתכם מתקשים לבצע שלוש מתוך שש הפעולות הבאות; אכילה, קימה ושכיבה, ללבוש בגדים ולפשוט אותם, להתרחץ, ללכת ולשלוט על הסוגרים – זה בדיוק הזמן לפנות אל חברות הביטוח ולתבוע מהן את כספי הפיצויים. עורך דין ביטוח סיעודי ייכנס לפעולה במקרה בו חברת הביטוח תסרב לקבל את תביעתכם לקבלת כספי הביטוח. ישנן שתי סיבות עיקריות לדחיית הבקשה על ידי חברת הביטוח:

  • במקרה בו חברת הביטוח טוענת כי מידע רפואי הוסתר מפניה, ועל כן תתנער מלספק למבוטח את הסכומים המגיעים לו.
  • במקרה בו חברת הביטוח טוענת כי התובע אינו סיעודי כלל, ומסוגל לבצע בכוחות עצמו את הפעולות היום-יומיות. (פעולות אלו נקראות גם ADL).

 

קראו מידע נוסף על תביעה לגמלת סיעוד.

עורך דין ביטוח סיעודי – אל תוותרו על מה שמגיע לכם!

נעים מאוד, שמי עורך דין גלעד רמתי ומזה שנים ארוכות שאני מייעץ, מלווה ומייצג מבוטחים שמצאו עצמם חסרי אונים אל מול גופי הביטוח הגדולים. אני רואה בתפקידי שליחות, ומזמין אתכם להתנער מתחושת הייאוש – פנו אליי עוד היום, ובשיתוף פעולה ועבודת צוות, בשקיפות מלאה מצידי ומצדכם, נחזיר אליכם את מה ששייך לכם על פי חוק.