העלייה בתוחלת החיים הביאה רבים לבטח עצמם בביטוח סיעודי, במטרה לקבל סיוע כלכלי מחברת הביטוח, בהגיעם לרגע בו יזדקקו לסיוע זה. לצערנו, תביעה ביטוח סיעודי עלולה להסתיים לעיתים קרובות בסירוב מצד חברות הביטוח, העושות את מרב המאמצים להתחמק מהתחייבויותיהן. לצערנו הרב עוד יותר, חלק מהמבוטחים אפילו לא ינסו להתווכח עם הסירוב, וישלימו עם גורלם. ועם זאת, אלו הבוחרים לדרוש את הזכויות המגיעות להם, ייוועצו עם עורך דין המתמחה בתחום הביטוחים הסיעודיים, שיעשה את כל המאמצים על מנת לוודא שיממשו את זכויותיהם.

 

באילו מקרים תביעה ביטוח סיעודי עלולה להידחות על ידי חברת הביטוח?

  • מצב שאינו סיעודי – תביעה ביטוח סיעודי עלולה להידחות במקרה בו חברת הביטוח טוענת כי המבוטח אינו נמצא במצב סיעודי, והוא אכן מסוגל לבצע פעולות יום יומיות בכוחות עצמו.
  • הסתרת המידע הרפואי – כשחברת הביטוח טוענת כי מידע רפואי הוסתר ממנה, תימנע מלספק למבוטח את סכומי הפיצויים. בדרך כלל טענה זו אינה עוברת בבית המשפט, מכיוון שבדרך כלל נקבע בפסיקות קודמות שוויתור על הסודיות הרפואית מצד הלקוחות, מאפשר לחברות הביטוח גישה לתיקים הרפואיים האישיים שלהם, לשם העמקת הבדיקה. מסיבה זו, לא יוכלו להתנער ממחויבויותיהן גם לאחר שנים של גביית דמי ביטוח.

תובעים את הזכויות שלכם מחברות הביטוח

כשמדובר בבריאות, בכסף ובעיקר – בזכותכם הבסיסית לקיום, יש לעשות את מרב המאמצים על מנת שבסופו של דבר תקבלו את כל הסכומים המגיעים להם מחברות הביטוח. עורך דין גלעד רמתי מחזיק באמתחתו ניסיון רב בתחום תביעות הביטוח הסיעודי. צרו עוד היום קשר עמו, לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי וליווי לאורך כל הדרך, להגדלת סיכויי ההצלחה אל מול חברות הביטוח.